Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamine


Kauba kohaletoimetamine on võimalik Eesti territooriumile ning seda teostavad Smartposti või Omniva kaubaveoteenused.


1.Kaubad saadetakse posti teel pärast tellimuse tasumist / tellimuse kinnitamist.

2. Müügileping loetakse sõlmituks tellimuse kinnituse kohase makse laekumise hetkest arvelduskontole.

3.Kui müügileping on jõustunud, täidab AquaZen tellimuse ja annab selle kohaletoimetamiseks logistikaettevõttele.

4. Tellimused toimetatakse kohale kolme (3) päeva jooksul või vastavalt tootekaardil märgitud tarneajale.

4.1 Tarne saartele võib kesta kuni 2 päeva kauem kui tarne mandrile.

4.2 Kui kohaletoimetamine mingil põhjusel viibib, lepib AquaZeni klienditeenindus ostjaga kokku sobiva tarneaja.

5. Viivitamata kohaletoimetamiseks peab ostja hoolikalt kontrollima saateväljale sisestatud andmeid.

6. Suured saadetised massiga üle 31,5 kg või mahuga üle 0,126 m3 toimetatakse sihtkohta ning Ostja tagab saadetise mahalaadimise.

7. Kulleriga saadetavad kaubad sh akvaariumid toimetatakse "uksest ukseni", mis tähendab, et Ostja korraldab kauba pealevõtmise ja kohaletoimetamise ise.

7.1 Kullerilt paki kättesaamisel kontrollib Ostja pakendit kahjustuste suhtes. Kahjustatud pakendiga pakk avatakse Ostja nõudmisel ning kui leitakse, et saadetis on kahjustatud, on Ostjal õigus saadetis mitte vastu võtta. Hilisemad pretensioonid pärast kullerfirma poolt kohaletoimetamist jäetakse arvesse võtmata ning Ostjal ei ole õigust nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

7.2.Varjatud kahjustuste ilmnemisel tuleb esimesel võimalusel teavitada Müüjat ning võimalusel saata kahjustatud kaubast foto (või video).

7.3. Transpordil kahjustatud tooted, kuid mitte toote pakend, vahetatakse ostjale välja tingimusel, et punktis 7.1. ja 7.2. ja järgitakse protseduure.

8. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup tarniti logistikafirmale õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud ettenägematutest asjaoludest, mis ei sõltu AquaZenist.