KKK
Kuidas ma saan teada akvaariumi või muu suurema kauba saatmise oma aadressile?
Eesti piires saatmiskulu ei ületa 6-10 eurot. Süsteem arvutab kauba maksumuse pärast seda, kui lisate soovitud kauba ostukorvi ja alustate ostlemist, sisestage tarneaadress. Juhul, kui tarnekulu erineb oluliselt tellimuses märgitust, võtame Teiega ühendust tarneandmete täpsustamiseks.
Kas kala, krevette ja taimi saab tellida posti teel?
Saadame Smartpostiga kõik taimed olenemata aastaajast. Omnivaga saadame taimi, kui välistemperatuur on ööpäevaringselt vähemalt +15 kraadi. Kahjuks me veel kalu postiga ei saada, neid saab tellida vaid e-poest ise järgi tulles.
Kas ma saan tellida ka muid kalu, krevette ja taimi, mida e-poest ei saada?
Jah, kindlasti saate. Veebipoes on saadaval vaid väike osa meie kaudu tellitavast kalavalikust.
Küsi julgelt lisainfot meie FB AquaZeni lehel, Instagramis või info@aquazen.ee.
Kui kaup sai saatmisel kahjustada ja saabus kahjustatud, kas ma pean tagastamise eest ise tasuma?
Muidugi mitte. Kui kaup jõudis Teieni vigastatuna ja kasutasite selle tellimiseks pakiautomaati, saate selle meile tasuta tagastada sama koodiga, millega kaup kohale toimetati.
Tagastamise eest tuleb tasuda vaid juhul, kui oled tellimuse osas meelt muutnud ja kaup on mingil põhjusel lihtsalt soovimatuks muutunud. Kui tellisite kauba kulleriga, kontrollige kauba kättesaamisel kindlasti pakendit väliste kahjustuste suhtes.
Kahjustuse korral tee võimalusel pildid ja saada meile kahjustunud kauba kohta pretensioon info@aquazen.ee.